fredag 25. januar 2008

Uorganisert trening Søndag 27/1?


Undertegnede er på møte i Retrieverklubben i helgen men gjør som sist: De som vil ha fellestrening kan skive seg på i kommentaren under innlegget. Forslag fra min side, Flesland kl 1100!

Frank dukker gjerne opp hvis det blir litt folk.

Forslag til trening: Bruk "firkanten" til å trene sitt, bli og innkalling. Denne øvelsen egner seg godt på fellestreningen for å forsterke kommandoene. Begynn med korte avstander, øk på etterhvert og avslutt eventuellt med bruk av dummier som ekstra forstyrrelse. Tren kontakt med forflytninger i "firkanten" men sett med jevne mellomrom igjen hundene på linje, og kall dem inn i tilfeldig rekkefølge. Kombiner med å gå "walk-up" frem og tilbake.

Lykke til!

7 kommentarer:

  1. Zappa og jeg stiller hvis det er flere som kommer...

    SvarSlett
  2. Gitte og jeg har jo ikke akkurat noen bra statistikk å vise til når det gjelder fellestreninger den siste tiden, men jeg tenkte faktisk å stille søndag på Flesland klokken 11.
    Tore

    SvarSlett
  3. Jag og Madicken kommer gjerne til trening imorgen kl 11!

    // Maria

    SvarSlett
  4. Felix og jeg kommer.
    Ronny

    SvarSlett
  5. Jeg kommer ikke imorgen.
    Øyvind

    SvarSlett
  6. vi og! hilsen Jannicke og Dusk ;)

    SvarSlett